www.awotex2.pl
biuro@awotex2.pl

 

REGULAMIN

  1. Wykonawcą usługi prania i czyszczenia powierzchni jest firma AWOTEX II Maciej Adadyński Mobilna Myjnia Parowa, w dalszej części zwana AWOTEX II.
  2. Standardowy termin wykonania usługi wynosi 7 dni, jednak AWOTEX II zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi.
  3. AWOTEX II ma prawo odmówić wykonania usługi.
  4. AWOTEX II nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny).
  5. AWOTEX II nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: rdzy, wosku, farb i lakierów, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na tkaninach naturalnych, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników
  6. Przy Zleceniu usługi dla AWOTEX II, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.
  7. Klient zobowiązany jest również do poinformowania obsługi o wcześniejszym czyszczeniu danej powierzchni ręcznie (środkami typu Wanish, Wezyr, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
  8. Wysokość opłat za świadczone przez AWOTEX II usługi określa cennik.
  9. AWOTEX II zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w załączonym cenniku po wizji lokalnej.
  10. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
  11. AWOTEX II uwzględnia reklamację klienta do 48 godzin od momentu odbioru wykonania usługi, potwierdzonej protokołem.
  12. Klient w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji zostanie poinformowany o statusie reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
  13. Reklamacje mogą być składane na piśmie przesłane na adres Steklno 43d, 74-100 Gryfino lub droga mailową na adres biuro@awotex2.pl
  14. Myjnia nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w czyszczonym aucie, dywanie, czy innej czyszczonej powierzchni np. tapczan, fotel itp.
  15. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.